marți, 23 februarie 2021

Vichy Normaderm Phytosolution - review

 Crema de zi Vichy Normaderm e destinata tenului gras, acneic si promite sa matifieze in timp ce previne aparitia inesteticelor cosuri.

Crema se prezinta intr-o sticluta  draguta cu pompita ceea ce face dozarea usoara si igienica. La primul contact cu tenul se simte  fresh , dar mirosul ei este unul destul de deranjant (desi eu nu am probeme cu aromele)! Mi se pare ca miroase a chimicale, si nicidecum nu e ca cea de la Gerovital sau Origin's.



Am folosit-o si ca baza de machiaj, si pur si simplu doar aplicata  pe ten fara a ma machia.

Mi s-a parut ca strange pielea, eu avand totusi ten mixt spre gras, ceea ce nu m-a incantat, neasteptandu-ma la asa ceva.


Contine acid hialuronic si acis salicilic tocmai pentru a ajuta tenul sa nu mai luceasca, si sa se reduca excesul de sebum,dar parca il usuca prea tare.
Intra repede in ten,si e nevoie de doar o pompita , maxim doua pentru o aplicare.
Flaconul cu pompita e igienic si ajuta la o dozare optima, pentru ca de obicei avem tendinta de a pune mai mult produs.






Posibil in perioada estivala sa fie mai potrivita tenului meu, dar dupa primul contact cu ea, am decis sa nu o mai folosesc, datorita mirosului deranjant de chimicale.
Pacat ca, in trecut folosisem de la Vichy crema Idealia de care am fost foarte multumita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CLEAN WITH ME | MOTIVATION CLEANING